• 1401/10/03 - 06:10
  • تعداد بازدید : 641
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
مدیر کل دامپزشکی استان کرمان عنوان نمود:

تسهیل کار و مسائل ارباب رجوع در اولویت امور کارمندان دامپزشکی

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان، دکتر حسین رشیدی مدیر کل دامپزشکی استان کرمان با بیان اینکه نیروی انسانی بزرگترین سرمایه یک سازمان می باشد، گفت: مردم داری و احترام به مراجعین دو اصل مهم اخلاقی برای کارکنان مجموعه می باشد.

دکتر رشیدی اعلام کرد: ما معتقدیم به نمایندگی از مردم و برای مردم کار می‌کنیم و این دیدگاه برای مجموعه دامپزشکی یک رویکرد استراتژیک می باشد که سبب تسهیل کار شده و باعث می شود مسائل ارباب رجوع در اولویت امور کارمندان دامپزشکی قرار گیرد.

دکتر رشیدی ادامه داد: به ‌منظور تحقق دولت الکترونیک در راستای تکریم ارباب‌رجوع، خدمات اداره کل دامپزشکی استان کرمان از طریق سامانه های الکترونیک ارائه می شود و این اداره کل توانسته است با بکارگیری دقیق فضای وب و سامانه های الکترونیک به خدمات رسانی بیش از پیش به تولید کنندگان بپردازد.

وی بار دیگر تاکید کرد که تکریم ارباب رجوع باید رویکرد اصلی دامپزشکی در خدمت رسانی باشد و ادامه داد: البته با تصمیم گیری به موقع و مناسب موجب کاهش بوروکراسی اداری، تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت آنها شده ایم.

مدیر کل دامپزشکی استان کرمان گفت: اداره کل دامپزشکی به عنوان متولی نظارت بر بهداشت دام و طیور و فرآورده ‌های خام دامی، دارای سامانه‌ های یکپارچه و هوشمند به منظور نظارت و پایش به‌روز و مستمر بیماری‌های مهم و استراتژیک و سایر بیماری های این حوزه می باشد.

وی به تشریح این سامانه ها پرداخت و اعلام کرد: اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این اداره کل دارای سامانه های صدور پروانه بمنظور صدور پروانه بهداشتی صنایع وابسته به دام، خودرو و مسئول فنی بهداشتی، سامانه سماک بمنظور نظارت بر صدور پروانه اماکن دامی و نیز          صدور پروانه واحدهای جوجه کشی و سامانه GIS بمنظور نظارت بر کشتار دام و طیور استان می باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی و اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم و اداره بهداشت و مدیریت بیماری های آبزیان دارای سامانه های GIS و لیمز، اداره قرنطینه و امنیت زیستی دارای سامانه های قرنطینه و trace و اداره تشخیص و درمان دارای سامانه های دارو و درمان،  GIS، صدور پروانه و لیمز می باشد.

وی گفت: توانمندی نیرو ها از جمله مؤلفه های مهم در این مجموعه است که در بلندمدت منجر به شکل گیری مثبت از عملکرد این مجموعه می شود و لذا تلاش پرسنل در جهت حل مشکلات شهروندان و تسهیل و تسریع در فرایند خدمت رسانی به آنها در ارزیابی ها لحاظ می گردد.

عباس سرحدی معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان با بیان اینکه الگوی مدیریتی و رفتار سازمانی در مجموعه دامپزشکی بر پایه احترام به شهروندان و ارباب رجوع می باشد، افزود: در این مسیر رضایتمندی پرسنل مولفه ای کلیدی است چون پرسنل وظیفه شناس می توانند با ارباب رجوع با روی گشاده برخورد کنند و خود را مکلف به پیگیری و حل مشکلات ارباب رجوع نمایند.

عباس سرحدی با بیان اینکه ثبات در بدنه نیروی انسانی و حمایت از آن در افق بلند مدت سبب اعتلای مجموعه می گردد، بیان داشت: مدیران این مجموعه ضمن استفاده از سامانه های موجود به عنوان ابزار کار دامپزشکی، نهایت تلاش خود را جهت اجرای برنامه ها و اهداف مجموعه و نیز تعامل دوسویه با نیروها بمنظور ارتقای عملکردی بکار می گیرند.

  • گروه خبری : اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 295606
کلمات کلیدی
روابط عمومی ادمین پورتال کرمان

روابط عمومی ادمین پورتال کرمان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه