·تشکیل پرونده های اجرائی
·ضبط اوراق در پرونده ها
·پیوست نمودن نامه های واصله به پرونده های مربوطه
·ضبط اوراق و قبوض و اجرائیه های ابلاغ شده مربوط به پرونده ها
·ثبت خلاصه مشخصات نامه های وارده در دفتر اندیکاتور
·حفظ و نگهداری نامه ها، اوراق ، اسناد مدارک و پرونده ها مطابق مقررات واصول بایگانی و تهیه فهرست مربوط براساس روش تعیین شده
·مجزا نمودن پرونده های مختومه شده از پرونده های جاری و ضبط در محل دیگر
·انجام سایر امور مرتبط با وظایف واحد که از طرف مقام مافوق ارجاع می گردد