تداوم اقدامات اداره دامپزشکی شهرستان سیرجان در مبارزه با بیماری تب برفکی
دکتر محمدرضا صادقیپور با تأکید بر آمادگی کامل این اداره برای مقابله با بیماری تب برفکی، از ادامه مستمر عملیات واکسیناسیون، پایش میدانی و کنترل جابهجایی دام در شهرستان خبر داد.
پشتیبانی از مجموعه دامپزشکی یک ضرورت است
بازدید نماینده سیرجان از اداره دامپزشکی شهرستان و بررسی وضعیت تب برفکی
دکتر معتمدی زاده با حضور در اداره دامپزشکی شهرستان سیرجان، در جلسه وبیناری قرارگاه تب برفکی استان شرکت کرد و ضمن دریافت گزارش عملکرد این اداره، به بررسی مسائل و چالشهای حوزه دامپزشکی پرداخت. وی همچنین از پروژه آزمایشگاه تخصصی در حال احداث این اداره بازدید و روند پیشرفت آن را ارزیابی کرد.
از سلامت دام تا آرامش سفره ها
بازدید روزانه دامها پیش از کشتار در کشتارگاه صنعتی سیرجان نقش کلیدی دامپزشکی در پیشگیری از تب برفکی و صیانت از سلامت جامعه
توصیه رئیس اداره دامپزشکی شهرستان سیرجان به دامداران در آستانه فصل سرما؛
تقویت تابآوری و صرفهجویی در منابع، گامی برای امنیت غذایی پایدار
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان سیرجان بر لزوم مدیریت بهینه تغذیه، واکسیناسیون و نگهداری دام در فصل سرما تأکید کرد.
تقویت اقدامات دامپزشکی سیرجان و فعال شدن پست قرنطینه
به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان سیرجان، با هدف ارتقای امنیت زیستی و پیشگیری از بیماریهای دامی، مجموعهای از اقدامات کنترلی در سطح شهرستان اجرا شده است.
در راستای ترویج فرهنگ دینی و ارتقای شاخصهای فرهنگی در اداره دامپزشکی شهرستان سیرجان انجام شد
اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سیرجان با حضور در اداره دامپزشکی این شهرستان، ضمن بازدید از بخشهای مختلف ، حکم ریاست شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره دامپزشکی را به دکتر محمدرضا صادقیپور، رئیس دامپزشکی شهرستان سیرجان، اهدا کردند.
بازدید فرماندار سیرجان از پست قرنطینه خیرآباد
در راستای مقابله با تب برفکی در راستای صیانت از سرمایههای دامی و جلوگیری از ورود دامهای قاچاق و آلوده به بیماری تب برفکی به داخل استان، سید رحیم رضوینسب فرماندار سیرجان به همراه دکتر محمدرضا صادقی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان، از پست قرنطینه دامپزشکی مستقر در محل پاسگاه خیرآباد بازدید کردند.
مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری کرمان و فرمانداری ویژه شهرستان از تلاشهای دکتر صادقیپور تجلیل کردند
در مراسمی با حضور اعضای کمیته پدافند غیرعامل و جمعی از مسئولین شهرستان سیرجان، از خدمات ارزنده و تلاشهای بیوقفه رئیس اداره دامپزشکی این شهرستان، دکتر محمدرضا صادقیپور، تقدیر به عمل آمد.
همکاری دامداران، کلید کنترل بیماری تب برفکی
به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان سیرجان دکتر محمدرضا صادقیپور رئیس این اداره ، با هشدار نسبت به احتمال شیوع و خسارات سنگین بیماری ویروسی تب برفکی، بر ضرورت رعایت اصول امنیت زیستی و واکسیناسیون منظم دامها تأکید کرد.
برگزاری میز خدمت و سخنرانی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان سیرجان در نماز جمعه بخش زیدآباد
به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان سیرجان رئیس این اداره دکتر محمدرضا صادقی پور ، با حضور در نماز جمعه، به ارائه گزارشهایی از فعالیتهای دامپزشکی و برنامههای آینده پرداخت. امام جمعه بخش زیدآباد نیز ضمن ابراز حمایت از طرحهای بهداشتی و سلامت محور، بر ضرورت حفظ اتحاد و همافزایی بین دستگاههای اجرایی و نهادهای مردمی تأکید کرد.