لیست اخبار صفحه :16
۱۴۰۰ قلاده سگ در شهرستان بم علیه بیماری هاری واکسینه شدند

۱۴۰۰ قلاده سگ در شهرستان بم علیه بیماری هاری واکسینه شدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان ، مسعود اسدی پور رئیس دامپزشکی در شرح بیماری هاری عنوان نمودند: بیماری هاری به عنوان یکی از خطرناک ترین بیماریهای مشترک بین انسان و دام محسوب می شود و در صورت ابتلای انسان یا حیوان به این بیماری و عدم رسیدگی به موقع منجر به مرگ حتمی خواهد شد.

آغاز طرح تشدید تدابیرکنترلی و نظارت بهداشتی نوروزی بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی اداره دامپزشکی بم

آغاز طرح تشدید تدابیرکنترلی و نظارت بهداشتی نوروزی بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی اداره دامپزشکی بم

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان ، مسعود اسدی پور در آستانه فرا رسیدن سال نو خورشیدی، از آغاز طرح تشدید نظارتهای بهداشتی دامپزشکی در ایام پایان سال جاری و در طی تعطیلات نوروز خبرداد .

هشدار دامپزشکی بم درخصوص مدیریت جیره دامها در پیشگیری از بیماری آنتروتوکسمی

هشدار دامپزشکی بم درخصوص مدیریت جیره دامها در پیشگیری از بیماری آنتروتوکسمی

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان ، مسعود اسدی پور رئیس دامپزشکی این شهرستان با توجه به نزدیک شدن به فصل بهار و بیماری آنتروتوکسمی که یکی از بیماریهای رایج در فصل تغییر جیره می باشد به دامداران و عشایر شهرستان در خصوص مدیریت جیره دامها هشدار داد .

الزامات و توصیه های بهداشتی دامپزشکی بم برای خرید و نگهداری ماهی قرمز

الزامات و توصیه های بهداشتی دامپزشکی بم برای خرید و نگهداری ماهی قرمز

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان ، مسعود اسدی پور رئیس اداره دامپزشکی بم با آرزوی سلامتی برای هموطنان عزیز گفت: با توجه به اینکه در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز و خرید ماهی قرمز قرارداریم و با وجود شیوع و پراکنش ویروس کرونا در کشور توصیه می شود به منظور پیشگیری از بروز مخاطرات بهداشتی احتمالی حتما به موارد بهداشتی در خرید ماهی قرمز دقت فرمایید.

همکاری اداره دامپزشکی شهرستان بم و بسیج مهندسین جهادکشاورزی در ایام الله دهه فجر

همکاری اداره دامپزشکی شهرستان بم و بسیج مهندسین جهادکشاورزی در ایام الله دهه فجر

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان به مناسبت دهه مبارک فجر و به منظور بهره گیری از ظرفیت توانمند بسیجیان در مبارزه با بیماریهای دام و طیور و افزایش سلامت و امنیت غذایی در جامعه، اداره دامپزشکی و بسیج مهندسین جهادکشاورزی در روستاهای محروم شهرستان بم همکاری می کنند.

ویزیت رایگان مراکز درمانی بخش خصوصی دامپزشکی شهرستان بم در ایام الله دهه فجر

ویزیت رایگان مراکز درمانی بخش خصوصی دامپزشکی شهرستان بم در ایام الله دهه فجر

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان به مناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و بر اساس پیشنهاد اداره کل دامپزشکی استان کرمان مقرر شد، خدمات بهداشتی و درمانی طی دهه فجر در مراکز خدمات درمانی خصوصی بصورت رایگان صورت پذیرد.

 ارائه خدمات رایگان دامپزشکی بم در مناطق عشایری و روستاهای صعب العبور
در ایام الله دهه فجر صورت گرفت:

ارائه خدمات رایگان دامپزشکی بم در مناطق عشایری و روستاهای صعب العبور

به مناسبت جشن های پیروزی انقلاب اسلامی و با توجه به اینکه یکی از اهداف بزرگ انقلاب اسلامی حمایت از محرومین و گسترش خدمات رسانی به مناطق محروم است، از این رو این اداره خدمات رایگان به دامداران مناطق روستایی و عشایری شهرستان ارائه می کند .

ضرورت رعایت قرنطینه و اصول بهداشتی در مرغداریهای صنعتی و روستایی شهرستان بم

ضرورت رعایت قرنطینه و اصول بهداشتی در مرغداریهای صنعتی و روستایی شهرستان بم

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان ، مسعود اسدی پور رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بم گفت: تاکنون هیچ موردی از آنفولانزای حاد پرندگان که به عنوان بیماری مشترک انسان و حیوان می باشد، در شهرستان بم شناسایی نشده است و این اداره آماده هرگونه اقدام برای مبارزه و کنترل شیوع این ویروس است.

آغاز طرح پایش و مراقبت آنفولانزای فوق حاد پرندگان در شهرستان بم

آغاز طرح پایش و مراقبت آنفولانزای فوق حاد پرندگان در شهرستان بم

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان، مسعود اسدی پور رئیس اداره دامپزشکی بم با بیان اینکه بیماری آنفولانزا یک بیماری ویروسی است که به سرعت تکثیر می یابد و در عین خطرناک بودن می تواند برای انسان هم کشنده باشد،