لیست اخبار صفحه :15
اداره دامپزشکی شهرستان بم موفق به کسب رتبه برتر استان شد
مسعود اسدی پور رئیس اداره دامپزشکی بم خبر داد:

اداره دامپزشکی شهرستان بم موفق به کسب رتبه برتر استان شد

مسعود اسدی پور رئیس اداره دامپزشکی بم گفت: این موفقیت مرهون همت و تلاش شبانه روزی پرسنل زحمت کش و سخت کوش اداره دامپزشکی شهرستان بم می باشد که باعث شد این اداره در سه ماهه اول سال 1400 موفق به کسب رتبه اول در بین 16 شهرستان سطح استان کرمان شد.

واکسیناسیون 1500 رآس دام سنگین روستایی علیه بیماری تب برفکی در شهرستان بم

واکسیناسیون 1500 رآس دام سنگین روستایی علیه بیماری تب برفکی در شهرستان بم

مسعود اسدی پور رئیس اداره دامپزشکی از اتمام فاز واکسیناسیون تب برفکی در جمعیت دام سنگین (گاو و گوساله ) روستایی در شهرستان بم خبر داد و گفت: طی این فاز تعداد 1500 رآس دام سنگین با مراجعه اکیپ های بخش دولتی دامپزشکی به روستاهای شهرستان بویژه روستاهای محروم و دورافتاده علیه بیماری تب برفکی بصورت کاملا رایگان واکسینه شدند.

هشدار دامپزشکی بم به زنبورداران شهرستان

هشدار دامپزشکی بم به زنبورداران شهرستان

رئیس اداره دامپزشکی گفت:.صنعت زنبورداری یکی از صنایع پردرآمد و اشتغال زا می باشد.برخلاف دیدگاه سنتی، درآمد زنبورستان تنها به فروش عسل محدود نمی شود و علاوه بر آن می توان به تولید ژل رویال، فروش ملکه، زهر زنبور و بره موم نیزتکیه کرد

تشدید نظارتهای بهداشتی اداره دامپزشکی بم در ایام ماه مبارک رمضان

تشدید نظارتهای بهداشتی اداره دامپزشکی بم در ایام ماه مبارک رمضان

مسعود اسدی پور رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بم از تشدید نظارتهای بهداشتی بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی و رستوران ها در ایام ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان و افزایش عرضه و تقاضا در بازار، نظارتهای دامپزشکی بر واحدهای تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی تشدید می یابد.

اعلام دستاوردهای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی دامپزشکی ویژه ایام نوروز 1400

اعلام دستاوردهای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی دامپزشکی ویژه ایام نوروز 1400

مسعود اسدی پو ر رئیس اداره دامپزشکی گفت: طرح تشدید نظارت های بهداشتی ویژه ایام نوروز که به منظور ارتقای سطح کیفیت و بهداشتی فرآورده های خام دامی و در نتیجه سلامت و امنیت غذایی همشهریان عزیز انجام گرفت .

بیش از ۴۷۰۰۰ راس دام علیه بیماری تب مالت در شهرستان بم واکسینه شدند.

بیش از ۴۷۰۰۰ راس دام علیه بیماری تب مالت در شهرستان بم واکسینه شدند.

ر ئیس اداره دامپزشکی شهرستان با ا علام این خبر گفت: در طی طرح واکسیناسیون تب مالت بصورت رایگان در جمعیت دام سبک شهرستان بم از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۴۰۰۰ راس دام سنگین و بیش از ۴۳۰۰۰ راس دام سبک شهرستان بم علیه بیماری تب مالت واکسینه شوند. .