پیام تبریک فرماندار شهرستان رابر به مناسبت روز دامپزشکی
به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان رابر احمد کمالی فرماندار این شهرستان طی پیامی 14 مهر ماه روز ملی دامپزشکی را تبریک گفت.
دیدار رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زرند با فرماندار این شهرستان به مناسبت هفته دامپزشکی
به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان زرند به مناسبت گرامیداشت هفته دامپزشکی، لطفعلیپور رئیس این اداره با حضور در فرمانداری با مهندس همت ایزدی فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو کرد.