رئیس ادارهدامپزشکی شهرستان بافت اعلام کرد:
واکسیناسیون بیش از 930000هزار راس دام علیه بیماریهای دامی در بافت در سال گذشته
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بافت از واکسیناسیون 936 هزار و 684 رأس دام علیه بیماریهای مختلف دامی درسال 1398خبر داد.
رئیس اداره دامپزشکی بم عنوان کرد:
در صورت وقوع هرنوع مورد بیماری یا تلف شدگی در دامها سریعا به دامپزشکی مراجعه نمایید
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان، مسعود اسدی پور رئیس اداره دامپزشکی گفت: روز پنجشنبه هفتم فروردین متعاقب اعلام بخشداری مرکزی مبنی بر تلف شدن مشکوک گوسفندان یکی از اهالی روستای هراران،اکیپ های دامپزشکی سریعا به منظور بررسی موضوع و علل احتمالی وقوع حادثه به منطقه اعزام شدند و پس از تحقیقات بعمل آمده مشخص گردید که خوشبختانه مورد خاصی که منجر به انتقال بیماری به دامهای دیگر و مردم باشد، وجود نداشته است.
اطلاعیه درخصوص وقوع سیل
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های دامی این سازمان با توجه به وقوع بارندگی های شدید در برخی مناطق، با صدور اطلاعیه ای اقدامات بهداشتی ذیل را چه برای مراحل پیش و چه مراحل پس از سیلاب به دامداران توصیه کرد.
هشدار دامپزشکی شهربابک در خصوص رهاسازی ماهی قرمز
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان شهربابک گفت: مردم از رها کردن ماهی قرمز در رودخانهها، برکهها و منابع آبی خودداری کنند.
رئیس اداره دامپزشکی بم:
ضبط و معدوم سازی بالغ بر 600 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در ایام نوروز
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان، مسعود اسدی پور رئیس اداره دامپزشکی از اعمال نظارت های جدی در طی ایام نوروز 9 9 خبر داد و گفت: درطی این ایام کارشناسان دامپزشکی شهرستان بم در قالب 2 اکیپ نظارتی و بازرسی ویژه نوروز بصورت شبانه روزی بر روند تولید، نگهداری و توزیع فرآورده های خام دامی و نیز سردخانه ها و کشتارگاههای دام و طیور بصورت سرزده نظارت و کنترل ویژه داشتند.
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بافت:
پلمپ 6 واحد قصابی در شهرستان بافت
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بافت از پلمپ 6 واحد قصابی در روستای گوغر باعنایت به مصوبات ستاد کرونای شهرستان و با همکاری مرکز بهداشت شهرستان ودستور مقام قضایی محترم ، به علت کشتار غیر مجاز و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.
بولتن خبری اسفند 1398 اداره کل دامپزشکی استان کرمان
بولتن خبری اسفند 1398 اداره کل دامپزشکی استان کرمان
پیام تبریک مدیر کل دامپزشکی استان کرمان به مناسبت عید نوروز
فرا رسیدن بهار طبیعت را صمیمانه به شما خوبان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از رحمت و نعمات الهی توام با سلامتی و بهروزی برایتان آرزو می نمایم.
رئیس دامپزشکی کوهبنان؛
دامداران با مراجعه به جهاد كشاورزی شهرستان کوهبنان نسبت به پلاك گذاری و هویت گذاری دام های خود اقدام نمایند.
با توجه به شرایط حساس موجود مجوز بهداشتی قرنطینه ای حمل برای دام های فاقد پلاک صادر نخواهد شد.