در دیدار امام جمعه کرمان با خانواده دامپزشکی مطرح گردید:
سلامت مردم در گرو نظارت دامپزشکی می باشد
به مناسبت هفته دامپزشکی، نشست صمیمی خانواده دامپزشکی با حجتالاسلام "حسن علیدادیسلیمانی" نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در محل دفتر امام جمعه کرمان با رعایت پروتکلهای بهداشتی مقابله با بیماری کرونا برگزار شد.
اداره کل دامپزشکی استان کرمان برگزار کرد:
همایش ورزش صبحگاهی به مناسبت گرامی داشت هفته دامپزشکی
به مناسبت گرامی داشت هفته دامپزشکی همایش ورزش صبحگاهی در محل پارک مشاهیر کرمان به همت اداره کل دامپزشکی استان کرمان برگزار گردید.
گرامیداشت روز ملی دامپزشکی از سوی شهردار محترم شهرستان بم با حضور در ادار ه دامپزشکی
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان دکتر بنی اسدی شهردار محترم شهرستان بم به همراه معاونان و جمعی از مسولان شهرداری به مناسبت روز ملی دامپزشکی در ادار ه دامپزشکی شهرستان حضور یافت و با رئیس و کارمندان این ادار ه دیدار و این روز را تبریک گفتند.
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بافت عنوان کرد:
نظارت بهداشتی بر کشتار بیش از 3700راس دام زنده در نیمه نخست سالجاری در شهرستان بافت
کمبود شدید نیروی انسانی در دامپزشکی راور
رئیس دامپزشکی راور گفت: ما در خط مقدم مقابله با بیماری های مشترک بین انسان و دام با کمبود شدید نیروی انسانی و اعتبارات مواجه هستیم.
رئیس دامپزشکی فهرج
نقش ویژه دامپزشکی در سلامت جمعیت دامی
رئیس دامپزشکی فهرج گفت: نقش دامپزشکی در بهداشت همگانی به تامین و حفظ بهداشت دام و فرآوردههای دامی، مراقبت، پیشگیری و کنترل بیماریهای مشترک بین انسان ، دام و سلامت غذا معطوف شده است.
واکسیناسیون رایگان طیور بومی در روستاهای کوهبنان
رئیس دامپزشکی کوهبنان از پیش بینی واکسیناسیون رایگان ۲۰ هزار قطعه طیور بومی روستاهای این شهرستان علیه بیماری نیوکاسل خبر داد.
رئیس دامپزشکی شهرستان شهربابک
دامپزشکی حافظ سلامتی و تأمین غذای سالم
رئیس دامپزشکی شهرستان شهربابک گفت: نقش دامپزشکی در حفظ سلامتی و تامین غذای سالم در برخورداری از یک زندگی پویا، شاداب و کارآمد بر کسی پوشیده نیست.
پیام تبریک مدیر کل دامپزشکی استان کرمان به مناسبت 14 مهر ماه روز ملی دامپزشکی
سپاس بی قیاس ایزد منان را سزاست که به جمع باصفای خانواده دامپزشکی استان ........
پیام تبریک رییس اداره دامپزشکی زرند به مناسبت فرارسیدن روز ملی دامپزشکی
حسن لطفعلی پور رییس اداره دامپزشکی زرند طی پیامی فرارسیدن ١۴ مهر ماه روز ملی دامپزشکی را به همه تلاشگران این عرصه بویژه همکاران گرامی در بخش دولتی و بخش خصوصی شهرستان زرند تبریک و تهنیت گفت.