مدیر کل دامپزشکی استان کرمان همزمان با روز جهانی بیماری های مشترک بین انسان و دام اعلام کرد:
بیماری های مشترک از نظر حفظ سلامت و بهداشت جوامع انسانی و دامی دارای اهمیت فراوان می باشند
15 تیرماه(6 جولای) روز جهانی مبارزه با بیماریهای قابل انتقال بین حیوان و انسان می باشد، نامگذاری این روز تحت این عنوان بدلیل اهمیت این بیماری ها از منظر حفظ سلامت و بهداشت جوامع انسانی می باشد.
پیام عضو هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان کرمان به مناسبت 14 تیر روز قلم
عضو هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان کرمان فرارسیدن 14 تیرماه، روز قلم را به تمامی اهالی قلم اعم از نویسندگان، مترجمان، منتقدان، پژوهشگران، روزنامه نگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمان اعلام کرد:
توصیههایی دامپزشکی برای پیشگیری از شیوع بیماری تب کریمه کنگو در استان
بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو یکی از بیماریهای واگیر در دام های اهلی و وحشی است که قابل انتقال به انسان می باشد.
دیدار معاونین اداره کل دامپزشکی استان کرمان با فرماندار ویژه شهرستان سیرجان
خانم دکتر کاظمی نیا معاونت سلامت و عباس سرحدی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان کرمان به همراه دکترعلیرضا زینلی پور رئیس اداره دامپزشکی شهرستان با حضور در فرمانداری سیرجان با دکتر یعقوبی پور سرپرست فرمانداری دیدار و گفتگو نمود.
مدیر کل دامپزشکی استان کرمان اعلام کرد:
اقدامات ضربتی دامپزشکی در پیشگیری از شیوع بیماری تب کریمه کنگو در استان
بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو یکی از بیماریهای واگیر در دام های اهلی و وحشی است که قابل انتقال به انسان می باشد.
مدیر کل دامپزشکی استان کرمان:
سلامت و امنیت غذایی جامعه ارمغان تلاش شبانه روزی مجموعه دامپزشکی
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان، دکتر حسین رشیدی مدیر کل دامپزشکی استان کرمان اعلام کرد: تلاش شبانه روزی کلیه فعالان حوزه دامپزشکی در بخش دولتی و خصوصی سلامت و امنیت غذایی را برای همشهریان به ارمغان اورده است.
روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان:
تب کریمه کنگو در کمین کشتارهای دام خارج از کشتارگاه
بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو یکی از بیماریهای واگیر در دام های اهلی و وحشی است که قابل انتقال به انسان می باشد.
سرپرست فرمانداری زرند تاکید کرد:
بهداشت و سلامت دام، ضامن سلامت جامعه
سرپرست فرمانداری زرند بر ضرورت اهمیت کار دامپزشکی در قبال سلامت عمومی جامعه اشاره کرد و گفت هر چه نظارتهای فنی و بهداشتی دامپزشکی بیشتر می شود به نتایج مطلوبتری در حوزه سلامت جامعه می رسیم..
دیدار فرماندار نرماشیر با مدیرکل دامپزشکی استان کرمان
مهندس طبسی نژاد فرماندار شهرستان نرماشیر با همراهی معاونت عمرانی و برنامه ریزی و رئیس شبکه دامپزشکی نرماشیر با مدیرکل دامپزشکی استان کرمان و معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی آن اداره کل دیدار و گفتگو کردند.
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمان در نشست شورای هماهنگی عنوان داشت:
با آزاد سازی یارانه ها به عرصه جدید نظارت های دامپزشکی وارد شده ایم
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان، دکتر صدیقه کاظمی نیا معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمان در نشست شورای هماهنگی دامپزشکی اعلام کرد: با آزادسازی یارانه ها به عرصه جدید نظارت های دامپزشکی وارد شده ایم.