شنبه 06 تیر 1405

flag
لیست اخبار صفحه :100
۱۴ نفر برگزیده مراسم ۱۴ مهراداره کل دامپزشکی استان کرمان معرفی شدند
همزمان با هفته دامپزشکی:

۱۴ نفر برگزیده مراسم ۱۴ مهراداره کل دامپزشکی استان کرمان معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان، از برگزیدگان مراسم ۱۴ مهر اداره کل دامپزشکی استان کرمان با حضور جناب آقای دکتر بیگ زاده معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان تقدیر شدند.

روایت مدیرکل دامپزشکی کرمان از آلایندگی شرکت مس در خاتون‌آباد

روایت مدیرکل دامپزشکی کرمان از آلایندگی شرکت مس در خاتون‌آباد

کرمان - ایرنا - مدیرکل دامپزشکی کرمان ضمن تایید مشکلات ناشی از آلایندگی شرکت ملی مس در خاتون‌آباد شهربابک در این استان برای دام‌های ساکنان مناطق اطراف این معدن به نوعی خواهان توجه بیشتر به مقوله های زیست محیطی و تشدید نظارت ها در این بخش شد.

به حفظ محیط زیست در کشور توجه اساسی نمی‌شود/نیاز به انقلاب سبز داریم
مدیرکل دامپزشکی استان کرمان:

به حفظ محیط زیست در کشور توجه اساسی نمی‌شود/نیاز به انقلاب سبز داریم

مدیرکل دامپزشکی استان کرمان با بیان اینکه متاسفانه در کشور ما به حفظ محیط زیست توجه اساسی نکردیم، گفت: در ایجاد صنایع و معادن به عوارض زیست محیطی توجه نکردیم و نگاه جامع نداشتیم و به عنوان مثال تنها به ایجاد اشتغال نگاه کردیم و عوارض دیگر دیده نشده است.

صعود تیم کوهنوردی اداره کل دامپزشکی استان کرمان به قله شیوشگان کرمان
همزمان با هفته دامپزشکی صورت پذیرفت:

صعود تیم کوهنوردی اداره کل دامپزشکی استان کرمان به قله شیوشگان کرمان

هفته دامپزشکی در سالجاری از 14 تا 20 مهرماه ماه می باشد که به همین مناسبت در دومین روز این هفته، جمعی از کوهنوردان و نیروهای اداره کل دامپزشکی استان کرمان به قله شیوشگان یا صاحب الزمان کرمان صعود کردند.

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور