پیام تبریک فرماندار رابر به مناسبت 14 مهر ماه روز ملی دامپزشکی
حسین آقا ملایی فرماندار شهرستان رابر با اهداء لوح تقدر به مناسبت 14 مهر ماه روز ملی دامپزشکی، این روز را به دست اندرکاران مجموعه دامپزشکی خصوصا دکتر حسین رشیدی مدیرکل دامپزشکی استان کرمان تبریک گفت.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان:
هدف نهایی دامپزشکی، تامین امنیت غذایی و سلامت بشر است
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان در آیینی به مناسبت روز ملی دامپزشکی گفت: هدف نهایی این مجموعه، تامین امنیت غذایی و سلامت بشر است.
همزمان با هفته دامپزشکی:
۱۴ نفر برگزیده مراسم ۱۴ مهراداره کل دامپزشکی استان کرمان معرفی شدند
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان، از برگزیدگان مراسم ۱۴ مهر اداره کل دامپزشکی استان کرمان با حضور جناب آقای دکتر بیگ زاده معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان تقدیر شدند.
روایت مدیرکل دامپزشکی کرمان از آلایندگی شرکت مس در خاتونآباد
کرمان - ایرنا - مدیرکل دامپزشکی کرمان ضمن تایید مشکلات ناشی از آلایندگی شرکت ملی مس در خاتونآباد شهربابک در این استان برای دامهای ساکنان مناطق اطراف این معدن به نوعی خواهان توجه بیشتر به مقوله های زیست محیطی و تشدید نظارت ها در این بخش شد.
کرمان، استان پیشتاز در زمینه ریشهکنی طاعون نشخوارکنندگان کوچک
مدیرکل دامپزشکی استان کرمان گفت: استان کرمان یکی از استانهای پیشتاز کشور در زمینه واکسیناسیون عمومی از جمله دامهای سبک مانند گوسفند و بز در مقابل طاعون نشخوارکنندگان کوچک است.
مدیرکل دامپزشکی استان کرمان:
به حفظ محیط زیست در کشور توجه اساسی نمیشود/نیاز به انقلاب سبز داریم
مدیرکل دامپزشکی استان کرمان با بیان اینکه متاسفانه در کشور ما به حفظ محیط زیست توجه اساسی نکردیم، گفت: در ایجاد صنایع و معادن به عوارض زیست محیطی توجه نکردیم و نگاه جامع نداشتیم و به عنوان مثال تنها به ایجاد اشتغال نگاه کردیم و عوارض دیگر دیده نشده است.
همزمان با هفته دامپزشکی صورت گرفت:
دیدار مدیرکل دامپزشکی استان کرمان با فرماندار کرمان
دکتر حسین رشیدی مدیرکل دامپزشکی استان کرمان همزمان با هفته دامپزشکی با دکتر علی بابایی فرماندار کرمان دیدار و گفتگو کرد.
پیام تبریک مدیرکل دامپزشکی استان به مناسبت روز جهانی پست
دکتر حسین رشیدی مدیرکل دامپزشکی استان کرمان به مناسبت روز جهانی پست در پیامی این روز را به دست اندرکاران این عرصه تبریک گفت.
پیام تبریک مدیرکل دامپزشکی استان کرمان به مناسبت فرا رسیدن14 مهر روز ملی دامپزشکی
مدیرکل دامپزشکی استان کرمان طی پیامی روز ملی دامپزشکی را به همه دست اندرکاران این عرصه تبریک گفت.
همزمان با هفته دامپزشکی صورت پذیرفت:
صعود تیم کوهنوردی اداره کل دامپزشکی استان کرمان به قله شیوشگان کرمان
هفته دامپزشکی در سالجاری از 14 تا 20 مهرماه ماه می باشد که به همین مناسبت در دومین روز این هفته، جمعی از کوهنوردان و نیروهای اداره کل دامپزشکی استان کرمان به قله شیوشگان یا صاحب الزمان کرمان صعود کردند.