دکتر حسین رشیدی در جمع کارمندان اداره کل دامپزشکی استان کرمان مطرح کرد
اخلاق یک کارمند در پاسخگویی به ارباب رجوع خلاصه می شود
مدیر کل دامپزشکی استان کرمان در نشست صمیمی با کارمندان اداره کل از انان خواست پاسخگویی هر چه بهتر و شایسته به ارباب رجوع را در دستور کار خود قرار داده چرا که اخلاق یک کارمند در رفتارش با اباب رجوع خلاصه می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان، دکتر حسین رشیدی به نقل از استاندار کرمان اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم کارها را به خوبی پیش ببریم بایستی ابزار مناسب در اختیار داشته باشیم و در این ارتباط سیستم اداری ابزار کار ما محسوب شده که بایستی این افراد به نحو شایسته ساماندهی شود و علاوه بر تحقق اهداف مورد نظر، رضایت و پاسخگویی به ارباب رجوع را مد نظر قرار گیرد.
وی الزامات سیستم اداری موفق را تسلط کارمندان بر قوانین و مقررات، خوش اخلاقی با همکاران و ارباب رجوع عنوان کرد و گفت: اقدامات کارشناسی دقیق می تواند به پویایی سیستم اداری و تکریم مراجعه کنندگان کمک کند.
مدیر کل دامپزشکی استان کرمان در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن اشاره به این نکته که بایستی مکارم اخلاقی در زندگی روزمره و کاری عنایت داشته باشیم خود سازی را از خود و خانواده اغاز کنیم گفت: زمانی که استدلال و منطق را نداشته باشیم جایگزینی جز فریبکاری و خشونت نخواهد داشت.
دکتر رشیدی در پایان ضمن اشاره به منشور اخلاقی اداره کل دامپزشکی استان کرمان که در بنده های مختلف تنظیم شده گفت: اعتقاد راسخ داریم كه با تلاش مستمر خود نقش بسزائی در تضمین امنیت غذائی ، بهداشت عمومی و رفاه جامعه ایفا نمائیم و به انجام چنین خدمات ارزنده ای برای مردم افتخار می كنیم.
نظر دهید