واکسیناسیون بیش از ۵ هزار دام در نرماشیر
رییس اداره دامپزشکی شهرستان نرماشیر از واکسیناسیون ۵ هزار و ۱۰۰ دام سنگین برای مقابله با بیماری تب برفکی در این شهرستان خبر داد.
مدیر کل دامپزشکی استان کرمان اعلام کرد:
طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی از 25 اسفند آغاز می شود
دکتر حسین رشیدی مدیر کل دامپزشکی استان کرمان از اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز سال 99 خبر داد.
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان رفسنجان
ممنوع شدن هرگونه قطعه بندی گوشت مرغ در مراکز عرضه شهرستان رفسنجان
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان رفسنجان گفت: در راستای مقابله با مخاطرات ناشی از آلودگی هایی نظیر کرونا ویروس از طریق فرآورده های خام دامی هرگونه قطعه بندی گوشت مرغ در مراکز عرضه شهرستان ممنوع شد لذا همشهریان مرغ را بصورت بسته بندی تهیه و در منزل اقدام به قطعه بندی نمایند.
واکسیناسیون بیش از ۵ هزار دام در نرماشیر
رییس اداره دامپزشکی شهرستان نرماشیر از واکسیناسیون ۵ هزار و ۱۰۰ دام سنگین برای مقابله با بیماری تب برفکی در این شهرستان خبر داد.
معدوم سازی ماهی های غیر قابل مصرف در شهربابک
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان شهربابک از معدوم سازی ۱۸۰ کیلوگرم ماهی غیر قابل مصرف در این شهرستان خبر داد.
رئیس اداره دامپزشکی شهربابک
ماهی قرمز عید را از کجا بخریم؟
رئیس اداره دامپزشکی شهربابک گفت: ماهی قرمز را حتما از مراکز مجاز دارای مجوز فروش موقت ماهی زینتی تهیه کنید.
اجرای فاز سوم تب برفکی در جمعیت دام سنگین شهرستان فهرج
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فهرج از اجرای فاز سوم عملیات تب برفکی در جمعیت دام سنگین شهرستان فهرج خبرداد و گفت: در این فاز تعداد ۳ هزار راس دام سنگین برعلیه بیماری تب برفکی واکسینه میشوند.
یس اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی استان کرمان
لزوم توجه دامداران شهرستان نرماشیر به هویت گذاری و بیمه اجباری دام ها
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان دکتر سلطانی رئیس اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی استان کرمان در حاشیه برگزاری تور رسانه ای برگزار شده درشبکه دامپزشکی شهرستان نرماشیر در جمع خبرنگاران حاضر بیان داشت: با توجه به اجباری شدن هویت گذاری و بیمه دام از دامداران خواست هرچه سریعتر نسبت به هویت گذاری دامهای خود (از طریق جهاد کشاورزی شهرستان) و بیمه کردن دام های خود( از طریق صندوق بیمه کشاورزی )اقدام نمایند.
مسئول حراست اداره کل دامپزشکی استان کرمان
تاکنون گزارشی مبنی بر انتقال کرونا ویروس جدید(کووید-19) از دام های اهلی به انسان وجود ندارد،
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان دکتر زین الدینی مسئول حراست اداره کل دامپزشکی استان کرمان ضمن شرکت در تور رسانه ای برگزار شده در شبکه دامپزشکی شهرستان نرماشیر در جمع خبرنگاران حاضر بیان داشت: تاکنون گزارشی مبنی بر انتقال کرونا ویروس جدید(کووید-19) از دام های اهلی به انسان وجود ندارد، تنها با لمس فرد مبتلا دام آلوده شده و می تواند به صورت مکانیکی ویروس را انتقال دهند.
برگزاری تور رسانه ای در اداره دامپزشکی شهرستان نرماشیر
.به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان نرماشیر؛ تور رسانه ای در این شبکه با حضور جمعی از اصحاب قلم و خبرگزاری ها و خبرنگار شهرستان آقای عزیزآبادی به اتفاق دکتر زین الدینی مسئول حراست اداره کل دامپزشکی استان کرمان و دکتر سلطانی رئیس اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی استان کرمان و دکتر زارع رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نرماشیر برگزار شد.